Klubbmesterskap 2023 gjennomført

Postet av Driv Idrettslag - Tennis den 2. Okt 2023

Årets klubbmesterskap ble gjennomført med single finale lørdag 30.09 og double finale søndag 01.10.

Finalen i single ble vunnet av Luc Bodet som vinner. Han vant med settsifrene 6-0 6-0 mot Erik Buer.

Finalen i double ble vunnet av Erik Buer og Jørgen Ekenes med settsifrene 1-6 6-4 6-4 mot Luc Bodet og Bård Hatlebrekke.

Vi gratulerer årets klubbmestere

Åpning av Tennisanlegget for sesongen 2023

Postet av Driv Idrettslag - Tennis den 1. Jun 2023

Banene på vårt tennisanlegg er nå åpnet for spill.

Grusen er litt løs, og det er veldig tørt. Husk derfor å vanne godt både før og etter spill.

Kontakt oss i Styret hvis du lurer på noe, eller ting er uklart.

Ønsker alle en lang og god sommer med mye grus :)

Hilsen Styret i Driv IL Tennis

Klubbmesterskap 2022 gjennomført

Postet av Driv Idrettslag - Tennis den 19. Sep 2022

Årets mesterskap ble gjennomført lørdag 03 september. 4 deltagere kjempet om tittelen. Her er resultatene:

Semifinale 1. Jørgen Ekenes vs Erik Buer endte med settsifrene 7-6, 6-0

Semifinale 2. Luc Bodet vs Tony Sandem, settsifrene 6-0, 6-0

Finalen mellom Luc og Jørgen endte 6-2, 6-4.

Vi gratulerer Luc Bodet med tittelen og takker alle fire for vel gjennomført.

Grill & Tennis Sankthansaften

Postet av Driv Idrettslag - Tennis den 14. Jun 2022

Driv Tennis inviterer igjen alle medlemmer m. familie til 'Grill & Tennis' på anlegget i Gaupeveien 1. St. Hansaften torsdag 23/06 fra klokken 18:00 og utover kvelden.

Ta med Grillmat og drikke, tennisracket og egnet fottøy, så holder vi grill og baller. Vi håper på oppholdsvær og ønsker alle vel møtt til en begivenhetsrik kveld med god mat i godt selskap.

Avlyses ved regnvær.

Hilsen Styret i Driv IL Tennis

Klubbmesterskap 2021

Postet av Driv Idrettslag - Tennis den 27. Sep 2021

Årets klubbmesterskap er over. Fem ivrige tennisspillere fant veien til tennisanlegget, i strålende solskinn, flere varmegrader og ikke alt for mange tilskuere (2 stk).

Gratulerer til Jørgen Ekenes som klubbmester i single tennis for herrer 2021. Tittelforsvarer for femte år på rad. Han slår utfordrer Luc Bodet i finalen med settsifrene 4-6, 6-4, 6-4. Vi gratulerer også klubbmestere i double, Bjarne Olsen og Luc Bodet med tittelen etter seier over Jørgen Ekenes og Bård Hatlebrekke i finalen med settsifrene 6-4 og 6-2. en varm og solfylt tennishelg der vi tok oss tid til grilling av pølser, samt kaffe og vafler mellom slagene.