Årsmøte

Arrangør: Bertel O. Steen B.I.L.
Påmeldingsfrist: 13.02.2018 17:00

Vis kart

Hei alle medlemmer i Bedriftsidrettslaget

NB! Årsmøtet må flyttes til – Onsdag 7. mars 2018 fra kl. 17 – til ca. kl. 19.

Frist for å melde saker og kandidater til Styret er Torsdag 01. 2018. Se innkallingen.

Antall medlemmer er ganske stabilt, og det er svært gledelig at trimrommet i kjelleren blir så flittig brukt. Også Golfgruppen har høy «sesongbetont» aktivitet og Tennisgruppen er stabil hele året.

Har du forslag til ny gruppe-aktivitet, eller annet du har lyst til å diskutere – meld inn saken! (Krav for å bli etablert som egen gruppeaktivitet er at forslagsstiller redegjør for styresammensetning (kan være bare leder), navngi 8 betalende medlemmer i B.I.L. som er med i gruppen, budsjett og aktivitetsplan for inneværende år). Det er årsmøtet som godkjenner nye og event. avslutter grupper. Vedlegger statuttene til orientering.

Det ville vært hyggelig om du tok deg tid til å møte på årsmøtet, Bedriftsidrettslaget er et bidrag til å skape et bedre sosialt miljø på jobben!

Vi serverer pizza i møtet så si fra i e-post til undertegnede – senest torsdag 01. februar.

Håper vi ses!

Se vedlagte link til dokumenter;

Statutter for BOS BIL

Revidert Regnskap 2017.pdf

Årsberetning Kondisjonsgruppa 2017.pdf

Årsberetning fra Styret for 2017.pdf

Årsberetning Golfgruppen 2017.pdf

Årsberetning tennisgruppa 2017.pdf

Ønsker dere en flott vintersesong!

Pst: Ønsker «naboen» din å melde seg inn? Grunnkontingenten er kr 250,- og kr 200,- pr gruppe pr år!

Ta kontakt med kari.olstad@bos.no eller undertegnede.

Bertel O. Steen IT Bedriftsidrettslag

Oslo og Akershus krets