Info om medlemskontingent 2018

Postet av Bertel O. Steen B.I.L. den 9. Jan 2018

Medlemskontingenten har tidligere blitt trukket på mars lønn, men vil fra i år bli fakturert i etterkant av årsmøtet i februar.  Dette gjøres i forbindelse med at vi går over til å benytte idrettens egne løsninger for administrasjon av idrettslaget.

Som medlem skal du nå kunne benytte portalen MinIdrett for å administrere alle dine forhold knyttet til Norges idrettsforbund.

Min idrett er den personlige portalen for alle medlemmer, utøvere og foreldre. Min idrett ivaretar kravet om personlig innsynsrett og gir muligheter for vedlikehold av egne opplysninger.  Min idrett finnes også som egen app for iOS og Android som inneholder det viktigste av funksjonaliteten i nettløsningen.

Gjennom Min idrett kan du bl.a.

• Melde deg inn eller ut av idrettslag
  • Se og oppdatere personlige kontaktopplysninger
  • Se idrettens kurskatalog, melde deg på kurs og e-læring, se idretts-cv
  • Betale online krav om kontingent m.m.
  • Se terminlister og melde deg på konkurranser (enkelte idretter)
  • Håndtere lisenser og overganger (enkelte idretter)
  • Finne digitalt medlemskort m.m.

Medlemsadministrasjon.doc

NB!  Sjekk din epostadresse på MinIdrett.  Det er denne vi benytter ved kommunikasjon og fakturering.